Heeft even geduurd omdat ik nog foto's van deze aanwinst moest maken. Er worden hier (zeer) regelmatiig kanttekeningen bij nieuwe modellen geplaatst, maar Rietze maakt het wel erg bont. Omdat ik dagelijks met HTM tram en bus mag reizen, zit ik heel vaak in de nieuwste serie (aardgas)bussen van de HTM, de serie 1000. Inmiddels is daar een model van verschenen, nadat eerst al de VEOLIA variant uitgebracht was. Nu is die al niet foutloos, maar het HTM model......Oordeel zelf.Verkeerde wielen, geen chauffeursairco, volkomen verkeerd interieur, roosters blinde zijde ontbreken, beweegbare ramen die de echte bus niet heeft en als klap op de vuurpijl is de mal wel aangepast om de derde deur weer te geven, maar de dubbele voordeur van VEOLIA zit ook in het HTM model, terwijl ik toch echt praktisch iedere dag door een enkele deur instap.......Die modelpret kost dan ruim twee tientjes.
Als je er zo ontevreden over bent, waarom heb je hem dan gekocht vraag ik me af.Gr,Bart
Richtprijs is de adviesprijs maar deze kan van land tot land verschillen denk ik?