Hoi Jeroen, ik ben nog even wat foto's op internet aan het zoeken, maar ik denk dat ik dalijk ga beginnen met de bouw van de kappen van staal en glas van de voorzijde van Boppard hbf.Ik denk dit hoofdzakelijk te bouwen uit sommerfeld 119 koperstaaf en transparant plastic, het spul verlijm ik met secondelijm.Als het ergens op begint te lijken dan zie je de foto's wel komen.Groetjes Michiel
Hoi jeroen, de staal constructie zit in elkaar en is geschilderd:Het moeilijkste is het transparante plastic er op lijmen, pas als dat gelukt is weet ik of het resultaat word zoals ik het wil.Ik hou je op de hoogte groetjes Michiel
Hoi Jeroen, ik ben inmiddels wat verder, het glas zit er op, ik heb dingen bij geschilderd, bodumplaat er onder en modelleer massa heb ik de basis voor de muren en zo gemaakt. Inkrassen kan ik nu niet doen, de massa is te instabiel nu, dus ik hoop dat dat goed gaat lukken als het droog is.Op de foto's zie je de huidige stand van zaken:Groetjes Michiel
Hoi Jeroen, even zonder foto's dit keer, het schiet even niet echt op namelijk. Dat klei achtige spul brokkelt tijdens het in krassen, na 1 vierkante centimeter moet ik het steeds met verdunde houtlijm behandelen en dan laten drogen dus dat schiet niet heel erg op.Groetjes MichielPs; met dat krassen komt het wel goed maar duurt dus langer als dat zou moeten omdat ik steeds moet wachten tot het spul weer droog is.