(het is trouwens prima weer om op zolder te gaan zitten klooien)
Dan nog maar -Ruud K!- wat gruwelijk felrode moderne treinen.
Yo gasten, bedankt weer voor de leuke commentaren enzo, én Wesley bedankt voor de tips vwb de pantografen. Op je plaatje haal je volgens mij de binnenste en de buitenste door elkaar, maar ik begrijp je bedoeling. De Zwitserse panto's hebben een smaller sleepstuk, niet? Op de N-modellen zijn alle panto's helaas hetzelfde.... Ach, voor een model van nog geen 100 EUR ga ik daar niet over zeiken. Vandaag even langs de W'tjes gegaan op doorreis naar Ede vanaf Teuge in wat supplies te kopen. Mijn BR 146 rijdt weer als een zonnetje met z'n nieuwe motor en naast wat frutsels heb ik ook ein-de-lijk mijn wijngaarden goed vast weten te plakken. De lijm die ik hiervoor gebruik is Pattex, en het werkt perfect. Dit conform het advies van de dienstdoende beheerdersn van Wentink waarvoor dank! Ik zal straks nog even wat fotootjes draaien, want ik ben nu nog even bezig. (het is trouwens prima weer om op zolder te gaan zitten klooien)Gr J
Die Duitse kun je ook omhoog laten staan, en dan wordt het echt lekker spectaculair met vonken trekken enzo. Bam!