Goeden middag Dvdbrander.Je bent goed bezig,je hebt er plezier in.Dat wordt een hele mooie baan.Zelfs de foto.s zien er al stukken beter uit,dan gisteren.Maak je die gewoon met je mobieltje,das echt niet verkeerd. Citaatnee, deze zijn met camera gemaaktDat is het nadeel van zo,n grasrol,ik zou aan de onderzijden iets van gewicht hangen. Citaatik heb er 3 wasknijpers aanhangen, werkt goed.Je kunt hen straks op de tafen bevestigen met boekbinderslijm,Dan kun je het naderhand weer eens weghalen,als de baan veranderd gaat wordenIk zelf heb het vroeger ook gebruikt,als startende modelspoorder.Maar ben nu trouwens overgegaan op los gras in zakjes Citaatgebruik ik ook, voor de berg en moeilijke plekken.Die kant en klare bergtunnel is daar heel goed geplaatst. Citaatdank jeMijn baan is wel groter,maar jij bent al veel verder dan ik. Citaatdat je baan groter is heb ik gezien ja!Zo,n o&k loc heeft mijn vader in het rood en groen. Citaatik heb er nog een, ook groen, maar die staat in de modelbouwwinkel. stroomgeleidertjes eraf gesprongen met schoonmaakbeurt, kan ik zelf niet terug zetten.Maar hij gebruikt ze helaas niet meer. Citaatik wel, rijden hardstikke goed! kan je op dit forum ook filmpjes laten zien?Sucses met de verdere baanopbouw. Groeten van Martin. Citaatgroeten terug
nee, deze zijn met camera gemaakt
ik heb er 3 wasknijpers aanhangen, werkt goed.
gebruik ik ook, voor de berg en moeilijke plekken.
dank je
dat je baan groter is heb ik gezien ja!
ik heb er nog een, ook groen, maar die staat in de modelbouwwinkel. stroomgeleidertjes eraf gesprongen met schoonmaakbeurt, kan ik zelf niet terug zetten.
ik wel, rijden hardstikke goed! kan je op dit forum ook filmpjes laten zien?
groeten terug
Goeden avond dvdbrander.Jij hebt ervaring op forumgebied.Dat merk ik.Citaatvalt opzich wel mee, zit maar op een ander forum.Complimenten. CitaatdankjeJe schreef dat je nog veel leren kon op spoorgebied.Nou dat trek ik een beetje in twijfel,jij weet hou je het aan moet pakken.Citaatmaar dan nog is er veel te leren. digitaal ken ik nog bijna niet, computergestuurd, baanplannen heb ik ook geen idee van. dus er is nog veel te leren Dus dat staat duidelijk in jou voordeel.Ik denk zelf ,dat wij nog heel veel plezier aan jou kunnen hebben.Ik persoonlijk mag dat wel,dat recht door zee.Citaatliever over land, hou niet van zwemmenIk hou van duidelijkheid,lekker houden zo. Martin. Citaatdvdbrander
valt opzich wel mee, zit maar op een ander forum.
dankje
maar dan nog is er veel te leren. digitaal ken ik nog bijna niet, computergestuurd, baanplannen heb ik ook geen idee van. dus er is nog veel te leren
liever over land, hou niet van zwemmen
dvdbrander
Ik denk dat wei de enige vandaag zijn.De rest loopt rond in Houten op de beurs.
bedrading is opzich in real-life zeer overzichtelijk. maar ik lig er meestal onder, niet vanaf opzij.
draadjes spannen was idd denk ik toch later handiger geweest