(misschien een onmogelijk plan) Is het niet een idee als er een dag wordt georganiseerd dat treinenliefhebbers nog ''souvenirs'' uit de mat 64 kunnen slopen want dan wordt er nog wat mee gedaan en nu wordt het er ook niet beter op...
In de driehoek staat de DDM-1 114 (Otter en uitgebrand) als je daar door de raampjes kijkt zie je allemaal losse rode banken (nog niet verkoold) wat zou ik graag........
volgens mij is dat terrein 'verboden voor onbevoegden'! EN ik geloof dat er zo nu en dan ook wat bewaking langs komt.mvg,Robin
welk terrein is eigelijk niet verboden toegang?? volgensmij zijn dat alle terreinen van de NS (of heb ik het fout??)
met die OV chipkaart kun je straks ook niet meer normaal foto's maken op het station maare... off topic hè
Kan ik mensen nog wel uitzwaaien vanaf het perron? Kan ik nog wel door het station lopen als er poortjes staan?AntwoordJa, alleen heeft u dan wel een OV-chipkaart nodig om in te checken en dus toegang te krijgen tot het OV- chipkaartgebied. Bij GVB en RET worden geen kosten in rekening gebracht als u binnen 20 minuten weer uitcheckt. Bij NS worden geen kosten in rekening gebracht als u binnen 60 minuten weer uitcheckt.
Ja, Als je op een terrein van de Ns wilt komen dan moet je een spoorpas hebben. Zonder spoorpas mag je op geen enkel terrein komen.
Dat niet alleen. Je moet ook nog eens een geldige reden hebben. Het is ook niet handig/verstandig overal neer te typen of een terrein makkelijk te betreden is!mvg,Robin