kijk hier eens, voor plaatjes uploaden
Hallo Luc,in dit draadje, heb ik het een en ander geschreven over het zelf maken van decals;https://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,22396.0.htmlDe zwarte letters op de witte ondergrond zijn sowieso geen probleem, dat kun je in principe ook met je eigen (inkjet/laser)printer doen.De witte letters zijn iets ingewikkelder, hiervoor heb je namelijk een printer nodig die wit kan printen. Omdat de meesten onder ons niet zo'n printer hebben, moet je in dit geval de decals in opdracht geven.In het bovengenoemde draadje, worden enige adresjes genoemd, die dit voor je kunnen doen; ikzelf laat dit altijd bij decalprint.de doen. Je moet er wel om denken dat je de tekst in een vektorafbeelding om moet zetten (dus geen pixels).Bonusvraag: dit lijkt mij niet te doen, om met de airbrush over te spuiten. De enige oplossing ook hier is, een decal eroverheen aan te brengen, maar dan moet wel eerst het blauw wit gespoten worden.Groet,Kas
Die 2 die van Roco op MP staan hebben deze dezelfde nummers? Ik weet niet of het mogelijk is om kap te wisselen oid Of die van roco AC te maken