De aankondiging van nieuwe modellen en de afwikkeling tot de levering zijn bij LSM inmiddels prima te volgen. Dat zou Artitec inderdaad zo kunnen overnemen.
En dat is exact waar mijn opmerking over ging, dus ik zou het op prijs stellen als me nu geen ander onderwerp aangesmeerd wordt.
Een cynicu zou denken dat Artitec van elke kritiek gevrijwaard moet worden en daartoe de aandacht moet worden verplaatst naar iets wat ze wel goed doen (wat ze inderdaad doen, al zou het eigenlijk niet nodig moeten zijn)?
@IllyaOnzin, je kan hier je kritiek op de Artitec website ook kwijt!
Ieder kiest zelf zijn onderwerp. Ik zou niet weten hoe ik jou een onderwerp moet aansmeren. Jij noemt een sterk punt van de LSM site in vergelijking met de Artitec-site en ik een uitermate zwak punt.
En deze suggestie is in mijn geval tamelijk grappig. Is weer eens wat anders.
als er over een andere website gediscussieerd zou worden in een materieelbespreking van een andere producent, dan wordt dat onderwerp ook verplaatst.
Nee, ik noemde een zeer zwak punt van Artitec, dat is vervolgens in een draad over hun website gedropt (daarmee de betekenis versmald naar "zwak punt van de website van Artitec") en vervolgens wordt er overheen gejast dat het als goed voorbeeld (op dat vlak) genoemde LSM (c.q. de website ervan) zo'n waardeloze onderdelen-/foutherstelinfo zou hebben.