Kevin even voor de duidelijkheid. Ik bedoelde je onderstaande baanplan:Het bovenste deel heb ik aangepast tot:Kun je zo voldoende de plaatjes vergelijken?groet,Ivo vS
genoeg over bier vergeet alles maar dit word mijn baanplanklaar uitmijn vraag dus:maakt de schaal van de keerlus schakeling niet uit
Kevin, ik begrijp dat je vader je helpt met de bouw van je baan. Laat hem ajb dit topic ook eens lezen. Misschien dat hij jou nog kan overtuigen simpel en klein te beginnen. In jouw laatste baanplan zitten nog aardig wat ontwerpfouten. Ik kan je alleen garanderen dat niemand hier nog zin heeft om je te helpen die fouten eruit te halen.
Misschien zie ik het verkeerd maar ik krijg zo de indruk dat Kevin zich verveeld en hier een site gevonden heeft waar hij een beetje met de voeten kan spelen van leden die hun beste beentje voorzetten om hem te helpen.Jammer, want luisteren zit er niet in, als hij zich een volleerd modelbouwer vind door Revell bouwpaketten te bouwen, waarom ons dan lastig vallen met telkens een hertekend railplan.Ik heb hier thuis ook een betonnen paal staan die niet antwoord als ik iets vraag.Matheus.Zal wel blijven lezen, maar meer ook niet.
Veel succes. En kom alsjeblieft niet uithuilen hier.Gr.Eric
" pakt bier Colaatje en chips erbij " is nog wat vroeg voor bier
dat los je toch op met dat aparaatje en voor de zoveelste keer:en nog veel meer
ja mooi gemaakt hoor mijn complimenten maar ik denk dat ik maar een keerlusmodule ga kopen
hoeveel ontwerpfouten zitten er in