Hallo allemaal,ik was zo eens aan het denken om digitaal te gaan rijden, om verschillende stroomsecties en de daarbij horende wirwar van draden te vermijden. Op dit gebied ben ik echter totaal niet bekend, dus ik had een paar vragen. Allereerst wat gegevens: ik rij 2-rail H0. Ik heb een niet al te omvangrijk railplan. Ik wil geen seinen of wissels digitaal aansturen, gewoon de treinen. Ook wil ik niet rijden via de PC. Ik wil een niet al te duur systeem hebben, 300 euro vind ik wat veel voor een basissysteem. Ik had zelf gekeken naar de Multimaus, maar hiermee kwam ik uit op zo'n 305,50 euro. Heb ik iets over het hoofd gezien? Bestaan er goedkopere (maar wel betrouwbare) setjes ? Welke past volgens jullie het beste bij mijn situatie?
Allereerst even bedankt voor jullie hulp.@JAB van Ree: ik ben even uitgegaan van wat ze op de site van Roco hadden staan. Alles bij elkaar (trafo+booster+Multimaus) was 305,50. Ik koop liever niet op Marktplaats, met kopen op zo'n site heb ik niet zo'n goede ervaring gehad...