Maar dan verwacht ik uiteraard een cadeau voor je weet wel terug! (met hoeveel personen komt "ons vaste groepje"?)
Vertel eens, wat voor kado heb je het hier over dan?Ik heb namelijk geen idee waar je het over hebt.
ik kom ieder geval niet, ik sla deze keer over
Ik heb me bedacht, ik kom toch
Ik denk dat ik maar een zakje stroopwafels meeneem...
Dit is inderdaad, DE beurs. Vergelijk het met de tweede hands kraampjes bij Eurospoor en die van Rail en die van Rijswijk bij elkaar.En hier staan verkopers, die je niet op andere beurzen ziet.groetjesWil
....wat is er nou zo moeilijk aan de null en fase-draadjes aan elkaar aan een pluggie monteren .......
Zit ik een feestje te bouwen, bederft ons gouds kaarsje de pret:
Oscar, om je geheugen op te frissen: hier klikkenIk denk dat ik maar een zakje stroopwafels meeneem in de hoop dat de vingers van ons Haags Hopje aanelkaar blijven vastplakken zodat hij niets voor onze neuzen kan wegsnaaien. En als het meezit kleven zijn kaken ook aanelkaar en hebben wij wat meer rust
Ik denk dat ik mijn foto toestel meeneem om het allemaal op de gevoelige plaat vast te leggen dit is wel een unicum.
Past dat wel binnen het budget?
Je hebt al zoveel van onze koeken en gebak meegegeten dat je die koploper van je uitgespaarde geld hebt kunnen kopen.