Ik vind het (economisch gezien) wel te begrijpen dat Roco niet met een 1200 komt nadat toch echt heel veel potentiële 1200 kopers een Märklin-Trix hebben gekocht voor heel veel geld en geen zin in hebben om weer een 1200 te gaan kopen.Een veel te groot risico voor Roco om ermee het schip in te gaan.
In de wensdraadjes komt een juiste, vriendelijk geprijsde 1200 vaak voor. Vraag is er. Er zijn met of zonder aanpassingen aardig wat modellen van te maken. Het blijft voor mij een raadsel waarom Roco het model nog biet in productie heeft.1 Turkoois2 Roodbruin3 Blauw gedeelde roosters4 Blauw rooster uit één stuk5 Blauw logo6 Blauw derde frontsein7 Geel/grijs8 Geel/grijs Gerenoveerd9 Blauw Gerenoveerd ACTS enkele sticker10 Blauw Gerenoveerd ACTS dubbele sticker11 Zwart Gerenoveerd ACTS VOS logistics Biels
Omdat een ander merk daar al mee komt -> Piko
Mätrix had ook 1100 botsneus en daar kwam Roco ook mee dus dat is in mijn optiek geen argument (voor Roco dan hè)En dan ook nog het liefst een tijdje later dumpacties, want dan kan ik ze niet laten staan
(Wie weet liggen er nog stapels Fleischmann 1200 locomotieven te verstoffen in het magazijn...)