Gerard : De treinen vertrekken van twee kanten naar Apd , en ze hebben een vast begin/eindpunt doordat ze via een vaste route rijden. Ze gaan dus weg volgens de klok , 2x per uur de stoptrein, en 1x per uur de Intercity. 2 stoptreinen komen uit Deventer, 1 uit Amersfoort ,er rijdt ook nog een 11000 lok met Plan D rjijtuigen .in beide gevallen vanaf kopspoortjes. De getrokken treinen vertrekkenvan een wachtspoor in de keerlus, 1x per uur. In de andere keerlus aan de andere kant staan de treinen een tijdje stil (Vertrek na wachttijd (Of zo iets ) en gaan dan weer naar hun vaste startplek om te wachten op de klok. O , ja, de Koploperklok loopt 4x zo snel. Groeten ,Peter
Gerard, Dat moet dan met de handmatige route gedaan worden, die je met de blauwe cirkeltjes kan instellen.Ik heb het nog niet geprobeerd. NOOIT gewoon met de hand, want die treinen ziet K. niet. Alleen als je rangeerdeel toevalig over een bezetmelder gaat ziet K jouw trein even .K. maakt gewoon een rijweg dwars over de rangerende trein heen.(Ik heb het wel eens geprobeerd ,m aar het duurde langer dan ik dacht, dus... . ) Groeten,Peter