ik heb een bericht gestuurd aan R&F met het verzoek om hier, op dit forum, hun plannen wat beter uit te leggen. Ik ga ervanuit dat wij hier vandaag of morgen bericht krijgen van één van de beide heren.
Ik zou het, als mede-verantwoordelijke voor reilen en zeilen van deze site, eigenlijk wel fijn vinden als mensen niet op eigen houtje deze site of de naam ervan gaan gebruiken om leveranciers tot dit of gene te bewegen.
Beste mensen,De drukte rond Kerst is een beetje voorbij.U heeft zich bij ons vrijblijvend zonder enige verplichting ingeschreven voor de Buffel en/of de Benelux (dan wel een gedeelte ervan)Gezien dat onze bouwer nu geniet van een wel verdiende vakantie gaan we begin volgend jaar met hem om de tafel zitten.Gezien de vele positieve reacties willen we dan gaan kijken of we iets kunnen gaan zeggen over het uitbrengen van een prototype dan wel wanneer hij denkt daarmee te gaan starten. We hadden ook e.e.a. in het buitenland kunnen laten maken, maar helaas dan moeten we minimaal 10.000 stuks afnemen, dus hopelijk zal deze manier, -iets kleinschaliger- vruchten afwerpen, waardoor we in staat zijn nog meer leuke dingen te gaan plannen. Tevens zend ik u een foto van de buffel in spoor N die op dit moment wordt gebouwd en uitgeleverd, waardoor u een indruk krijgt hoe e.e.a. er mogelijk uit gaat zien. Heeft u vragen en of opmerkingen dan horen wij die graag van u. Voor de liefhebbers wil ik nog even aangeven dat we Syntus diesel van Mehano nu kunnen leveren.Zie onze site voor de foto er van. Tevens hebben is de NS ICE 3 leverbaar. Wij wensen u veel geluk, succes en bovenal veel gezondheid toe in 2007 en hopelijk veel spoor plezier met mooie Nederlandse modellen. Hopende u hiermede even voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij, Rob & Frankwww.rfmodelspoor.nl