Willem,Sorry, het was niet de bedoeling je in deze teleur te stellen door niet meer te reageren.Ik dacht dat ik eerder wel gereageerd had .Voor je reacties wil ik je bij deze bedanken, maar het is toch niet zo dat je na elke vraag een reactie/ of een bedankje moet doen uitgaan, of is dit dan toch de bedoeling vraag ik in het algemeen ?
Ik denk dat ze eerst alle varianten met twee pitten gaan uitbrengen, en daarna pas alles met drie pitten. Ze zitten nu al volgeboekt tot eind 2007. Voordat een driepits treinstel komt, zit je al in 2008.Dus voordat alle varianten van de hondekop zijn gemaakt en uitgebracht zit je al in 2009.Voor Piko is dat mooi natuurlijk.Harm
UitleveringPIKO heeft ons gemeld, dat de - inmiddels derde - zending Hondekoppen na 15 januari uit Sonneberg zal vertrekken naar Nederland. Wij zullen ons uiterste best doen om de Hondekoppen nog in januari weer in de winkels leverbaar te hebben!Als alles loopt zoals gepland, dan zal de derde levering de laatste levering van de eerste produktieserie zijn. Er is voor het voorjaar van 2007 een tweede produktieserie gepland voor de groene Hondekop met gele snor, omdat de vraag nog steeds veel groter is dan het totaal van de eerste produktieserie. Hiermee hopen we eindelijk de mogelijkheid te creëren voor een voorraadpositie bij onze dealers.Onze excuses dat wij u nog steeds geen beter nieuws kunnen geven. Wij houden u via deze pagina op de hoogte van de ontwikkelingen.
Weet iemand ook of het dak een los onderdeel is (handig voor de Beneluxversie, de indeling van 1 bak is nl. hetzelfde)? Of is dit één geheel met de bak?
Ik vind het netjes van de mensen van Scale trading dat ze hun excusses voor het verlaat uitkomen van nieuwe leveringen van de hondekop aanbieden. En dat terwijl ze er zelf niets aan kunnen doen.
Straks is de mal al versleten voordat ze aan de 3-pit uitvoeringen toe zijn (zie hieronder, 2e productie van 1e model komt) ............