Hoi Wil.Vraagje: bedoel je op de kopeling stekker is nog een aansluiting vrij mvr. gr Jan
Ik kan er nog een tweede set bijkopen, is er al iemand die twee stellen gekoppeld heeft? en is dan zo'n scharffenberg koppeling, de koppeling die je moet hebben, om beide stellen te kunnen koppelen ?Geert
Willem,Ik heb als proef de motorloze bak van 5 gele ledjes voorzien, maar ik vind dat bij de onzichtbaar gemaakte draaddoorvoer van bovenaf teveel schaduw ontstaat door deze doorvoering, hoe heb jij dit opgelost ?Verder wil ik je vragen welke draad/draden je gebuikt hebt van de decoder ?Heb je ook gebruik moeten maken van diode's zoals bij de F-decoder van LENZ ?
Willem,Het gebruik van de blauwe draad geeft dat geen problemen ?Zit de locverlichting niet aan de massa ?Dus kan ik ongestraft een functiedraad bv. de groene van de decoder met de blauwe draad gebruiken, zonder dat ik er diode's tussen moet plaatsen zoals bij de Lenz F-decoder ?
Geert, er zijn personen die hun Piko HondeKop gekoppeld hebben laten gaan, volgens mij iemand van de Friesche modelbaan vereeniging, maar ik kan me vergissen