Henk was geintje Gr Jan
Dit plaatje is weer uit eigen verzameling toen ik een manie had om buskonten te fotograferen. Ja ieder zo z'n liefhebberij. Heb ik goed begrepen dat het om het gebouw rechts op de foto gaat? Ik herinner me inderdaad dat achter die oude eend een chinees restaurant zat. Nu begrijp ik ook dat je geen foto hebt van de achterkant: die zit in een hofje opgesloten. De gevel aan de Utrechtseweg pak je hier nog net even mee.Als je de liefhebbers op dit forum in stelling brengt dan houdt het niet meer op, he.
Niels dit vond ik nog op het www:http://www.flickr.com/photos/rienkmebius/2361109964/sizes/l/in/photostream/werkt zo'n koppeling hier? Dit plaatje lijkt mij wel ouder dan 1980.Groeten Henk
Mooie foto's Henk! Helaas iets te vroeg voor wat ik wil bouwen, maar goed te gebruiken voor de basis. Een goede vriend van me gaat over een dikke week naar het archief in Arnhem en probeert de originele bouwtekeningen van de panden voor me te achterhalen, ben benieuwd of dat gaat lukken. Niels
- Er zijn nog al wat 'amputaties' geweest van de ronde bogen, maar wanneer is wat afgezaagd? Ik weet dat aan de rechterzijde de bogen zijn afgezaagd, maar weet niet wanneer. Met andere woorden, moet ik ze laten zitten, of ook inkorten?- Op gegeven moment zijn de betonnen elementen deels voorzien van een rood/oranjeachtige verf. Ik vond het ontzettend lelijk, maar weet niet wanneer de verf is aangebracht/
Busstation GVA, april 1985
En toen kwam ik nog foto's tegen van enkele bijgebouwen. Deze stonden aan de oostkant van het station. Een dienstgebouw en een goederenloods, helaas heb ik hiervan geen compleet beeld.