Bij de grootte van dit station lijkt me dit vrij aannemelijk, maakt het enigszins vreemde perron 1 weer recht, en kost maar 1 wissel en enige decimeters spoor extra.
Dan werd de loc van trein 1 afgekoppeld, aan de andere kant kwam de nieuwe loc voor de retourrit, en de loc werd stilgezet op dit kopstukje.
Overigens:Dat kan toch ook gewoon door die loc te laten staan waar-ie staat, die hoeft toch niet per se die paar meter op te schuiven? Direct na vertrek van de trein (achter de nieuwe loc) rijdt de loc dan naar de loods / andere trein.
Ik vraag mij af in hoeverre het overpad (ik denk tenminste dat dat gele blokje een overpad is) tussen het eerste en het tweede perron logisch is. Twee andere mogelijkheden zijn het overpad na de wissel te leggen (dan komt er alleen af en toe een loc kopmaken, win je weer wat "nuttige" nuttige lengte) of zelfs de reizigers gewoon helemaal om het stootjuk heen te laten wandelen. Verder niets te zeuren .
Bij de grootte van dit station lijkt me dit vrij aannemelijk, maakt het enigszins vreemde perron 1 weer recht, en kost maar 1 wissel en enige decimeters spoor extra.Past dit niet in je dienstregeling: niet doen, zou in het echt ook niet zijn. Wordt het drukker met bijv. vakantietreinen lijkt het me toch aan te bevelen en geeft extra mogelijkheden.