Helaas wordt ook op de oudjes het nieuwe design geplakt... Citaat AUWWW, ik dacht dat Zwitserland "beschaafd" was... Al vind ik het wel allemaal mooie plaatjes die mij ook weer prettig herinneren aan mijn vakantie in zonovergoten Wallis. Ik ben weer vol goede moed bezig met rotsen hakken voor mijn FREMO-based modules van dat smalspoornet dat zo prachtig mooi oost-west dit prachtige Alpenland doorkruist..."Vooral omdat Zoon in een smalspoortrein wilde zitten" Ook een ritje van Brig naar Fiesch gemaakt achter een hele mooie Deh. (MGB 55) Als ik genoeg gespaard heb komt ie bij mij in model, maar dan wel passend bij mijn groene RhB-spul, dus als FO 55...
AUWWW, ik dacht dat Zwitserland "beschaafd" was... Al vind ik het wel allemaal mooie plaatjes die mij ook weer prettig herinneren aan mijn vakantie in zonovergoten Wallis. Ik ben weer vol goede moed bezig met rotsen hakken voor mijn FREMO-based modules van dat smalspoornet dat zo prachtig mooi oost-west dit prachtige Alpenland doorkruist..."Vooral omdat Zoon in een smalspoortrein wilde zitten" Ook een ritje van Brig naar Fiesch gemaakt achter een hele mooie Deh. (MGB 55) Als ik genoeg gespaard heb komt ie bij mij in model, maar dan wel passend bij mijn groene RhB-spul, dus als FO 55...
Heb mijn prijs gisteren al verzilverd ;-) Heb de roltrap van de Migros in Spiez gekozen Het is het frame van een C5/6 stoomlok, die voor Eurovapor weer rijvaardig word gemaakt.GroetenBas