Enige locomotief van de DB waar ik per ongeluk ooit in de cabine belande en mee mocht rijden. Op een gegeven moment na de nadere kennismaking met de machnist zelfs even aan de knoppen mogen zitten en een 10 tal km met de 103 gereden.Ja, er overkomt je af en toe wat als je als enthousiasteling iets te enthousiast bent Groet,Gerard van der Sel
dit moet je nader toelichten.. per ongeluk in een 103... hoe regel ik dat
In zwitserland zijn er dagen waar je kan meerijden maar dat ik geloof ik vanaf €600... dat is me een beejte te gortig voor een ritje..
Uit de tijd dat mensen nog wisten wat een dia was en een Baureihe 103 gewoon in de reguliere dienst was... 103.233
Niet dus... allen deze waar hij gedeeltelijk op staat. De 103 ook dus past nog in dit topic ookMocht je hem groter (2272x1704) willen hebben wil ik 'm wel mailenJakop
Helaas niet , stond erg ingeklemd, Het is de totaal rode variant met ROCO tekst ter gelegenheid van het afscheid.BTW op de website van het DB koblenz museum staat nog een fraaie kalender te klaar voor download met een leuke 103 foto bij de Eiserne Reiter !
Heb je van de wagen op de onderste foto ook een foto waar hij helemaal opstaat?
Toevallig gevonden op internet, is vast dezelfde: klik. Ding was zo te zien ooit RIC toegelaten voor 200!