stig weet wel wat er bedoeld wordt hoor...
Die kan best wel eens een beetje vernaggeld zijn... De radius in het dak kwam totaal niet overeen met die in de eindwand. Maar ff het dak opnieuw buigen was er niet bij, dan maar wat rigoreuze maatregelen. Die van de groene is wel correct inderdaad. Jammer dan. Anders komt er bij mij nooit wat af... Die NCS bakken zijn eigenaardig, zag ze in de Erfenis (ligt naast de bouwwerkzaamheden) en d'r is iets raars mee. Ze zien er wat raar hoog uit. Volgens mij heb jij die wel eens in styreen gedaan.
En als Maykel nu eens met zijn SS 3 as buik komt. Die is volgens mij ideaal voor jouw trein. Hij heeft altijd een handmonster bij zich op de beurzen. In Rijswijk eind van de maand vast ook.
Wat je ook kunt doen is een 3 as bagagewagen van Fleischmann ombouwen met het setje van Maykel. Bevat een paar etsonderdelen geloof ik en verder vooral opschiften. In de voorlaatste editie van het boek van Waldorp staat een prachtige foto in station Elst rond 1925 met een 1300, de genoemde pruisische bagagewagen, een ex SS C10c, een ex HSM A3B5 en een ex HSM C11. Als ik die grote groene eens afmaak, heb ik deze compleet.
Waaaaat, is die 1300 nog steeds niet af? Wat houd je op?Die bagagewagen, ik dacht dat dat een redelijk zeldzame verschijning was. Het leek me zo afgezaagd die voor een trein te zetten. Terwijl je op elke foto een 3 of 4-assige bekende bagagewagen ziet.