Ik hoorde ook van Kees-Jan dat dit gewoon rijtuigen met dezelfde nummers zijn voorzien van afwrijftransfers voor de reclame. Ze zijn dus niet via Kees-Jan die er altijd andere nummers op doet en met waterslide decals werkt.mvg,Lennert
Ik ging er juist van uit dat het vanzelfsprekend andere nummers zijn. Dat is immers usance tegenwoordig in dit soort gevallen.
De rijtuigen Plan E met reclame hebben inderdaad dezelfde nummers als reeds uitgebrachte modellen. Ik vind dit geen manier van doen, al staat er niet bij dat het andere nummers zijn. Het weglaten van zoiets impliceert volgens mij echter niet dat je dan maar moet aannemen dat het dezelfde nummers zijn. Ik ging er juist van uit dat het vanzelfsprekend andere nummers zijn. Dat is immers usance tegenwoordig in dit soort gevallen.
Nee hoor hier zit je mis. Ik zelf bezit div. rijtuigen met het zelfde nummer, maar in een andere uitvoering. De plan E was eerst maagdelijk, kreeg toen blauwe banen en later nog eens reclame in de banen. Dat zijn drie uitvoeringen van het zelfde rijtuig dus ook met het zelfde nummer.SK
Ondanks deze veranderingen blijft het rijtuignummer 712.
Nou de prijzen liggen wel wat hoger hoor In ieder geval voor de rijtuigen, die zijn 5 euro duurder dan de rijtuigen zonder reclame.Gr. Remco.