supermarkten en winkelcentra. Verbied elk grensoverschrijdend verkeer.
Eh, nee, zover is het gelukkig nog niet. Je krijgt de griep alleen van persoonlijk contact, complot theorieën daargelaten. Dus geen handjes schudden, deurkrukken beetpakken, mensen mijden die niezen, enz, enz, enz.Ik denk dat NedTrain dezelfde brief van Volksgezondheid heeft gehad die wij ook binnenkregen. Een erg serieuze en officiële brief. Ik kan me heel goed voorstellen dat deze maatregel binnen het op te stellen draaiboek valt. Je wilt je als bedrijf natuurlijk ook een beetje indekken, om later geen verwijten te krijgen.Gerard.
Fijn voor de media dat ze weer nieuws hebben; Mexicaanse griep. Jammer dat het net zo gebracht wordt als de economische crisis. Met in mijn ogen als doel dat iedereen in paniek raakt, zodat ze extra de media in de gaten houden voor het laatste nieuws, wat de reclameopbrengsten weer vergroot. Als er geen economisch nieuws werd uitgebracht, had je niemand over de economische crisis gehoord; nu hoor je iedereen erover. Terwijl het maar een enkeling treft. Als de Mexicaanse griep net zoveel slachtoffers gaat maken als de economische crisis, dan ben ik er absoluut niet bang voor...
Waarom niet? De meeste mensen kopen hun spullen toch via internet.
Mocht dit allemaal waar zijn (laten we niks uitsluiten) dan ben ik eigenlijk wel heel erg benieuwd naar de bron van dit bericht. Ik kan er op de site van Nedtrain niks van vinden namelijk....