ZOW! ik ben net terug van mn vakantie, check dit draadje weer eens en ik ben blij verast over de "bijna live beelden"Mooie omgeving hoor! Weining goederen btw?Heb je nog helemaal geen werbe oid gezien... dat is dan toch wel een tegenvaller he... (jammer van de welt 357!)Gr!
Deze trein heb ik LIFE op de Brenner gezien toen ik inkopen deed voor onze Gasthof .Zag er wel stooer uit met die Zwarte Lok ervoor.Er gaat steeds iets fout ,dit citaat hoort bij de EC met de Zwarte Lok ervoor.
Wauw, je hebt de bundesheer te pakken gekregen!?Erg mooi geworden, de foto! Ik heb hem zelf ook een keer gezien, maar toen stond hij in de garage, naast een aantal andere loks, en kon je er helaas vrij weinig van zien.Groet,Kas
Tja,ik heb hem te pakken,maar echt helemaal te vreden ben ik er niet mee.Het had een veel betere foto kunnen zijn,maar je krijgt eigenlijk met een rijdende trein maar 1 echte kans voor een goede foto'En dan komt het natuurlijk aan op de timing en dat valt meestal nog niet mee. Gr Chris
Bundesheer op de foto.Absolute topper, zeker ook één van mijn favoriete loks. Zit er ook nog over te denken om in Februari de ÖBB met een bezoekje te eren.Wordt dan waarschijnlijk Landeck of Innsbruck en dan dus Arlbergbahn of Brennnerpas.Groet Peter,
DE KOFFIE STAAT KLAAR
Als je geen spiegelreflex hebt is het lastig inderdaad. Ik kan van een rijdende trein makkelijk een stuk of 8-10 goede foto's maken terwijl hij voorbij dendert... Mischien een x het aanschaffen waard.Ik heb zelf ook de bundesheer gezien (en aangeraakt ) in het echt is hij nog mooier dan het model vindt ik. de afbeeldingen passen perfect op de koppen vindt ik.Als iemand plaatjes wil zien dan meot ik ff opzoek