Mijn vragen zijn nu of het mogelijk is om bijvoorbeeld een S88SD16-n module hybride toe te passen mits consequent aangesloten of moet ik strikt gescheiden modules (voor 2r en voor 3r) toepassen of anders?
Paul : denk je dan ook aan wagons met verlichting? Waar de stroomafname veer op de wielen ook een kortsluiting kan veroorzaken bij het passeren overgang 2r/3r ?Echt, het lijkt me het beste de twee gewoon geheel fysiek te scheiden. Wel zelfde centrale, eventueel melders mixen, maar dat er nooit een lok/wagon van ene naar andere systeem kan rollen. Of eventueel een geheel stroomloze sectie die altijd langer is dan langste trein...
Paul, Als je het voor elkaar krijgt de stroomdetectie via de 'linker' rail en dus niet de middenrail te laten lopen, kun je zelfs overwegen om de 'Plus' ( rood ) schakelbaar te maken op de 'rechter' rail ... Dus 'rechterrail' naar keuze aan bruin of rood. Dan kun je ook met je 2r locs daar rijden... Grtzz, K
Als je het voor elkaar krijgt de stroomdetectie via de 'linker' rail en dus niet de middenrail te laten lopen, kun je zelfs overwegen om de 'Plus' ( rood ) schakelbaar te maken op de 'rechter' rail ...