I am currently researching a miniature railway in Holland which ran a 10 ¼" Triang loco probably between 1960 and 1970. There is a website which has details about the type of train at http://www.tmnr.co.uk/The only thing I have been told is :"Apparently there were quite a few shipped abroad in the first instance. I'm told that there was one sold to run around a lake in a holiday park in Holland - (Mr Daniels the engineer serviced it)"“I remember this was a manmade lake and it had an old Harvard aircraft there for kids to play on.”Do you know of any miniature railways in Holland that run around a lake please.
Als je op die website kijk onder Surviving Locations, dan zie je daar ook Holland vermeld met een opsommig van wat in Holland nog aan spullen bestaat.Maar daar staat niet bij waar dat dan precies is. Zou de beheerder van die site er dan niet meer over weten?
Ah, dat had je er niet bij gezegd. Dan is de suggestie van Ivo misschien wel zinnig. Hoewel ik daar eerlijk gezegd ook niet veel van verwacht. Ik ben nl. van 1965 tot 1985 lid geweest van de NVM, en heb dus ook hun blad De Modelbouwer ontvangen, maar dit type loc kan ik me absoluut niet herinneren.Dan heb ik nog wel een andere suggestie. Indertijd was er een spoorgroep die een soortgelijke minituurspoorweg had in het Zuiderpark in Den Haag. Ik weet niet of die club nog bestaat, maar zoja, dan zou je daar eens kunnen informeren.