BNLS'ers doe mee !!! Even een ludieke oproep namens mij:Financiële bijdragenOp een dag moest er financieel worden bijgedragen. Dit werd gevraagd aan 3 mensen: Iedereen, Niemand en Iemand.Iedereen werd gevraagd bij te dragen.Iedereen dacht dat Iemand dat wel zou doen, en hoewel Iedereen het best kon, deed Niemand het.Hierdoor werd Iemand boos, omdat het de taak van Iedereen wasen Niemand het had gedaan.Iedereen dacht dat Iemand het had kunnen doen, maar Niemand had zich gerealiseerd dat Iedereen het niet wilde doen.Aan het eind beschuldigde Iedereen Iemand, omdat Niemand deed wat Iedereen had kunnen doen.- Laten we met elkaar voorkomen dat we in deze situatie terechtkomen.Gerard
Niet te hard van stapel lopen jongens!In de basis is er een idee om (structureel) betalende gebruikers extra voordelen te bieden bovenop wat we nu al bieden. Dan kan je denken aan bijvoorbeeld korting op Railz of korting bij een BNLS actie.
Nou, nog even een keer reageren hoor. Wat een reacties zeg. Het lijkt wel of er wat hypocrite tussen zitten, maar dat zal wel aan mij liggen.U mag wel weten dat ik het jammer zou vinden, gebruikers, die een donatie storten, op één of andere wijze voorrechten te gunnen, hoe dan ook. Of aparte onderdelen alleen door betalende gebruikers berschikbaar te stellen. De opzet van de site moet gewoon blijven zoals ie is. Ook voor niet donerende gebruikers. Dat geldt ook voor kortingen, dus een donatie na aankoop via BNLS. En dat is mijn mening. Je geeft tenslotte iets weg om er zelf niet direct beter van te worden. Dat is doneren.