Aachen Rothe Erde, en Aachen Westbahnhof.Aachen HBF kun je niet echt goed fotograferen , omdat daar teveel treinen te dicht op elkaar staan.Tja, en Tunnel ingangen op de Montzenlijn, dat kun je helemaal vergeten, want daar kun je echt niet bijkomen.
Groet en fijne vakantie!
Dan als je personenverkeer wl hebben kun je op 2 plekken staan om ze goed te fotograferen.Aachen Rothe Erde, en Aachen Westbahnhof.Aachen HBF kun je niet echt goed fotograferen , omdat daar teveel treinen te dicht op elkaar staan.Tja, en Tunnel ingangen op de Montzenlijn, dat kun je helemaal vergeten, want daar kun je echt niet bijkomen.Jos.
dan raad ik je aan naar Hühnerbein te gaan (achter de Dom). Een grote zaak, prijzen zijn niet echt laag, maar soms wel leuke aanbiedingen. Als ik het haal om naar de stoomdagen te gaan zal ik opletten of ik bril en fototoestel zie. Zelf zit ik in de rolstoel, dus als het te druk is gaat het niet door voor mij. Veel plezier in ieder geval.
Ja, Aken Hühnerbein. Is dichterbij dan het grootste deel van Limburg zelf en je ouders zullen een bezoekje aan Aken vermoedelijk ook wel waarderen.
Hallo Wilmar,En als je dan uitgespot bent even over Herzogenrath, heel leuk station met wisselend verkeer en in de nabijheid een heel klein maar wel leuk winkeltje.Gr Sjef
Tja, en Tunnel ingangen op de Montzenlijn, dat kun je helemaal vergeten, want daar kun je echt niet bijkomen.Jos.