Banken rood, maar gaat men aan werken en geen aanpassing van de indeling van de stoelen.
LS Models lief aankijken voor een BDK? Ze hebben al een Bm 232, als dat het juiste type Bm is, misschien iets te ontwikkelen op basis daarvan?En dan nog een Amvz in in IC kleuren erbij graag (is wel fantasie, maar zo'n stam wil ik wel).
LS Models lief aankijken voor een BDK? Ze hebben al een Bm 232, als dat het juiste type Bm is
Het interieur moet er dan als volgt uit zien: plaatje
De 2e klas is makkelijker. Je wipt de banken eruit en spuit of schildert ze blauw. Dan wel het stukje tussen de bank en de hoofdsteunen crèmekleurig maken, want in het echt zijn het volgens mij losse delen.
Interpreteer ik dit goed als ik zeg dat Roco kennelijk met een naleveractie van de banken in de juiste kleurstelling komt?Dus een naleveractie zoals we die kennen van Maarten van de Burgt (SFFE, thans Eurotrein) en LS Models (respectievelijk nieuwe cabine voor loc en nieuwe rijtuigbak met juiste klasse-aanduiding)?mvg,Gert
Nee. Ziet er heel strak uit, alleen de middenbanken in de afdelingen 2 en 5 horen andersom. Die rechthoekige friemeltjes in de tussenwand kunnen er ook uit trouwens, die heeft ICK niet.Correct.
De middenbanken heb ik zo geplaatst, nadat ik zelf door een ICK ben gelopen en dit zo heb genoteerd. Zo staan ze ook in mijn rijtuig. Misschien heeft de NS wel 1e klas ICK in meerdere bankvarianten gemaakt? Of is het een modificatie?
Wat bedoel je met rechthoekige friemeltjes in de tussenwand? Bedoel je die in de ruiten naast de coupédeuren.