...De voedingen (wit, uitgang A resp. geel, uitgang B) zitten aan de zijde van de anode. De weerstanden zitten aan de zijde van de kathode en zijn vervolgens aangesloten op de gemeenschappelijke blauwe retourleiding van de decoder (waar ook de binnenverlichting op zit).Heb ik dat misschien niet goed gedaan?
Nog een aanvulling: de plaats van de weerstand doet er niet toe. Die kan naar keuze aan de anode- of aan de kathodezijde zitten. Hangt er maar net vanaf wat qua montage het handigst is.
Hoi Bas,Dan denk ik dat je deze pagina ook wel gezien heb.Ik geef toe, niet expliciet vermeld, maar op deze beide foto's is toch wel te zien waar ik de blauwe draad op de anode van de leds aansluit Anyhow, met de seinen gaat het goedkomen. Je opmerking over het verbinden van blauw aan groen doet me iets minder gerust zijn over de goede afloop voor de groene uitgang.... Grtzz en suc6 Karst
Met de groene uitgang zal het hopelijk wel meevallen. Tot nu toe werkt ie nog.
Ik begrijp nog niet dat het bij de binnenverlichting (Digirails), die ook met leds werkt, kennelijk niet uitmaakt hoe je die aansluit?
2. De binnenverlichting schakelt op F3, terwijl dat met de defaultinstelling op F1 zou moeten gebeuren (groene draad, uitgang C)