In de handleiding staat ook een en ander en anders deze van het internet halen.Wat betreft verlichting, wissels en seinen alles moet op een aparte trafo worden aangesloten. Dit mag niet op de trafo van het mobiel station.Hiervoor heb je een tweede trafo nodig.Ik zelf heb m-rails maar de gele draad van de stootblokken zitten bij mij op een andere trafo.
Mag ik hier uit afleiden dat uw twee transfo's (M.S. en Wissels & Co) met hun massa zijn verbonden. Zovel aan de transfo's als aan de stoot blokken.
Hallo,Op Eurospoor een nieuw M.S. van Marklin kunnen kopen voor 20 Euro. Dit kon ik niet laten liggen, reed er voor met Delta.Nu heb ik enkele vraagjes;1 mijn baantje in opbouw heeft stoot blokken met LED’s. Hoe moet ik deze nu aansluiten? Los draadje mee aansluiten op de middengeleider led brand op M.S. of buitenrails isoleren van spoorbaan en een tweede draadje aanbrengen en zo voeden via de transfo voor de wissels?2 Als ik later een niet marklin AC loc koop hoe moet ik dan zijn functies toekennen aan het M.S. (bv bij een Mechano 77 reeks van de NMBS).Alvast bedanktJoeriMarklin C-rail M.S.
Mag ik hier uit afleiden dat uw twee transfo's (M.S. en Wissels & Co) met hun massa zijn verbonden. Zovel aan de transfo's als aan de stoot blokken.mvg,Joeri