*fluistert zachtjes* De SNCF heeft elektrische motorwagens in dienst uit 1910. Zal erom spannen in de competitie met de 1099...Maar goed, da's allemaal off-topic .
NSR heeft nog 1800'en, Plan V/T en mogelijk Sprinters/ICM met ATB fase 3, NS Cargo heeft 1600'en, dus het zal voorlopig wel loslopen.
Voor rijtijden/rijdagen en spots van de 1251 voor de Co-shuttle zie www.rolandrail.net onder Dienstregelingen en onder Forum
Vandaag stond de welbekende combinatie op Rotterdam Lombardijen niks te doen. Ik zag het vanuit de trein. Ik had mijn camera niet bij de hand anders had ik zeker foto's gemaakt.Kan dat niet wat preciezer want ik kan het weer eens niet vinden.Gr Wilmar
was dat niet eerst de 1215
Hier een link waar je het kan vinden. http://www.rolandrail.net/drgl/52aa-tdr02-02-09.pdf Dan bij ACTS kijken (is eerste pagina) En even kijken bij de volgende treinnummers 50020,50021,50022,50023. Dan zie je wanneer en waar ze rijden
Ik denk niet dat me porto daar blij mee is Maar ik dacht dat de 1221 er ook tussen zat welk nummer is dat in acts?