En ik zocht nog steeds naar een bouwtekening van de 6400.. beter laat dan nooit, straks heb ik hem af en blijken de maten niet te kloppen. Nu kan ik nog overnieuw beginnen.
Als je led's/lichtgeleiders neemt, zit je volgens mij eerder met het probleem dat de knipperlichten op een hoekpunt in tegenfase knipperen (zover ik weet), ofwel je hebt twee led's/lichtgeleiders nodig en volgens mij heb je die ruimte daar niet voor. Lichtegeleiders zouden elkaar moeten kruisen lijkt me en voor led's zijn al redelijk groot. Komt nog bij, omdat alles zo op het hoekpunt zit, materiaaldikte ook nog een rol gaat spelen, je wilt natuurlijk dat als je een gat boort, je erdoorheen gaat en niet dat plastic van de bovenkant van de huif blijft zitten. ...............................Schuin boren zou een optie kunnen zijn, maar dan heb je geen rondje meer, maar een ovaal.................................Andere optie is dat je het in tegenfase laat knipperen op een hoekpunt achterwege laat. Dan is er volgens mij ruimte zat.
Chikit, als je deze nou ook weer half-afgebouwd op de boekenplank schuift kom ik je slachten. grrr en zo.