Ik heb zelf een paar nieuwe kits liggen van ML, zoals de 3300 en de 3900, maar ik durf er zelf niet aan te beginnen omdat ik 0 ervaring heb en doodsbenauwd ben het te verpesten.
ik vind het wel dapper dat ie gewoon laat zien waar hij mee bezig is. En als dat nog onvolkomen is dan zal vanzelf blijken hoever hij ermee komt. Waar nodig komen er wellicht wat aanpassingen. Zolang hij maar zijn eigen werk laat zien dan vind ik het prima en ook wel spannend om te volgen
@ StigEen hoop tijd en begrip van iemand die hem samen met mij wil bouwen zodat ik dat ook eens onder de knie krijg
Ben nu toch wel huiverig geworden. Ik heb zelf een paar nieuwe kits liggen van ML, zoals de 3300 en de 3900, maar ik durf er zelf niet aan te beginnen omdat ik 0 ervaring heb en doodsbenauwd ben het te verpesten. Daar kosten ze gewoon simpelweg teveel geld voor. Daarom heb ik ook gespaard voor deze loc, zoals ik mocht geloven van een kwaliteit die nog niet eerder vertoond was.Als ik dan lees dat de meer ervaren mensen (naar ik aanneem) er geen brood in zien, dan ben ik bang dat ik straks iets heb, waar ik eigenlijk niets aan heb en waar ik me continu aan loop te ergeren.Dan mijn mening (een mening begint altijd met "ik vind"); ik vind het toch wel bijzonder vreemd allemaal, zo achter elkaar. Ongeluk, ziek, diefstal en dan deze foto's waar ik zelfs van snap dat dat beter kan. Ik vind het bijzonder spannend en ik weet niet wat ik nou moet doen. Ik wil het model heel graag (en dan bedoel ik ook echt heel graag), maar is het wijsheid om hierop te wachten, of zeggen de experts, laat maar zitten, probeer iets anders?Ach, vind het gewoon spannend, als het nou tientjes werk was...