Suggereer je daarmee dat het plagiaat is?
Het valt niet mee om een loc er anders uit te laten zien, dan dat het in werkelijkheid is. Maar het valt wel op dat de algehele constructie grote gelijkenissen vertoont. De enige vernieuwing die ik bespeur is dat sommige onderdelen (voor wat betreft de messing bouwkit) uit messing zijn en niet uit poppestront. De andere vernieuwing is het gebruik van roestvaststaal voor het kant en klare model. Verder zijn de verbeteringen van Dido Geluk in een keer doorgevoerd. Slim.Overigens kreeg ik een "folder" in de brievenbus vanmorgen. Ook weer een bijdrage aan mijn winstuitkering dit jaar.
tja, ik had hier nog es serieus neergezet hoe je zo'n ding voor drierail moet bouwen, maar das blijkbaar ook ongewenste onzin. Blijkbaar mag je hier op dit forum alleen maar vragen wanneer fabrikant die-en-die nou eindelijk met het zoveelste angekondige moderne gele kloteding uitkomt.
Voor diegenen die denken dat het model welke op de voorpagina van de site van PALO staat (www.palo-modeltreinen.nl) *het* productie exemplaar is, moet ik teleurstellen................Klopt gewoon niet!