Martin,Ik ben zelf dan wel geen N-spoor rijder en ben ook niet in het bezit van de ICE3 van Arnold. Ik kan me echter wel herinneren dat er kort na het uitbrengen van dit model veel problemen zijn geweest. Echter waren dit de tandwielen in de aandrijving die steeds breken, sommigen al na een paar dagen gebruik. De trein ging stotteren en liep zeer onregelmatig tot niet meer. Met de motor zelf zijn volgens mij geen problemen bekend. Ik weet niet exact wat het probleem bij jouw is. De informatie die je geeft is te summier om daar duidelijkheid in te krijgen. Wat is exact het probleem met je ice, hoe uit het zich en wanneer komen de problemen aan het licht? Dit zijn vragen die men nodig heeft om duidelijk te kunnen antwoorden op je vraag. Graag dus extra informatie!Alex
Hoi,Ooit heb ik Railhobby gevraagd naar dit probleem, ze zouden er op terugkomen.Nooit gebeurd... Punt is/was dat de motor erg heet wordt (ik heb een analoge versie).Of dit nu door de motor zelf veroorzaakt wordt of dat het overbelasting istgv een onvolkomenheid in het ontwerp weet ik niet.Ik ben geneigd het te onderzoeken, maar heb er op dit moment geen tijd voor.Ook zijn er slechte printen geweest die in rook zijn opgegaan.Op het vorige forum (beneluxrail.net) is er een megadraad geweest over dit onderwerp.Maar dat was in 2001/2002.m.vr.gr,Collin