In ieder geval is het voor het basisonderwijs bedoelt, gezien de locatie op de site.
Als het dan nog niet lukt, geeft ze het op, en mag ik een mailtje aan een medewerker sturen!Vandaar mijn vraag; weet iemand hoe, door wie, en waarom de website van NS (zo) gemaakt wordt?MVG, Robin
En dat vind ik nog wel het ergste, dat we de jongsten onder ons geen goed sporende opleidingen meer geven.Laatst stond er een klasje kinderen bij de spoorwegovergang, en toen er een VIRM langskwam, vroeg er eentje "juf, is dat een hondekop?" De juf zei ja...
En dan nog zo iets typisch:ns zomertourVanaf 6 juli t/m 13 september 2009 is NS Zomertoer te koop. NS Zomertoer is een vervoerbewijs dat recht geeft aan 2 personen om 1 dag onbeperkt door Nederland te reizen in de 1e klas voor € 39,50. Geldig maandag t/m vrijdag na 9 uur en in het weekend de hele dag.Lijkt mij niet want bij de lentetour staat dit:NS LentetoerNS Lentetoer is een vervoerbewijs dat recht geeft aan 2 personen om 1 dag onbeperkt door Nederland te reizen in de 1e klas voor € 39,50. NS Lentetoer is geldig van 30 maart t/m 1 juni 2009.Er zijn een paar dingen anders maar precies hetzelfde, klopt dit niet of wel?
Toevallig kwam ik op de website van de NS dit stukje
In het najaar van 2008 zullen er treinen gaan rijden van de High Speed Alliance (hoge snelheids verbond).
Waarom zou eht niet kloppen ?Zomertour is de opvolgende actie van de lentetour...