Laten we inderdaad hopen dat ze bij Roco nu een keer een set maken waarvan we kunnen zeggen "He die klopt".Manuel
De loc wordt de 1134.Grn,WT
Dan schiet Roco dus weer een bok.... A-sein kwam rond 1977-1978 pas, en blauw plaatst de 1134 voor 1976. Dus helaas Manual, weer een blunder(tje) Ik laat de set dan ook maar voor wat die is, kijken of we nog een foute 1160 kunnen scoren en omnummeren naar iets leuks.
Ik snap de opmerking van Wijktrein wel, omdat Roco wel fouten maakt, maar er hier net word gedaan of ze alles fout doen, terwijl juist Roco veel voor de Nederlandse markt doet.En dan rekenen we ze af op kleine foutjes (verzakt nummerschild) terwijl bijvoorbeeld de botsneus prachtig qua vorm is.Tenminste, zo denk ik dat hij bedoeld is...Gr, Willem
Kijk niemand koopt die 1100 botsneus voor 225 euro met een verzakt nr en de feitelijk te grove handrails die niet in het topsein zitten maar in de neus zelf. Maar voor 125-140 euro is het een mooie lok. En daarbij LS met de reeks 11 kan het toch ook ? Gr. Remco.
Om aan een deel van (zal ik maar zeggen het 'ge-Ieniemienie'? ) een eind te maken: de blauwe 1134 zal een omgekeerd L-sein hebben en als revisiedatum ergens medio 1972. Oh ja, en uiteraard witte vishaken. En voor de rest wordt het voor iedereen dan denk ik gewoon afwachten tot 'ergens in het tweede kwartaal....' (zoals al eerder hiervoor ergens gezegd) en eventueel vast weer de nodige speculaas bakken.