Nee, men zoekt liever een andere oplossing, om niet te hoeven verkopen aan " Mede-Europeanen": Men vraagt verzendkosten waar je stijl van achterover valt. Al toppunt zag ik van de week een wagon ( gewoon, fabriekswerk) waarvoor 6,00 gevraagd werd en 41,00 verzendkosten.
...Ik begin dit soort praktijken echt helemaal zat te worden...
... en overweeg " Onze" Mevrouw Kroes" te vragen, hier wat aan te doen. Maar als ik de enige ben, die van e.e.a. "last" heeft, kan ik me dus de moeite besparen.... Kortom, als sommigen van jullie dit herkennen, en mij een soort van bijval sturen, als reactie, wil ik gaan bekijken hoe ik Mevr. Kroes (en andere,. momenteel om aandacht vragende) Euro-Politici vragen, wat ze hier aan kunnen doen...
Helpt elkaar, koopt Nederlandsche waar !
...De koper wilde geen aangetekende verzending betalen, en mailde dat hij akkoord was met het dragen van het risico......Voor Paypal deed het er niet toe dat hij uitdrukkelijk het risico wilde dragen...
Als je dat niet wilt en gewoon het risico wilt dragen, moet je niet met Paypal betalen. Een van de voorwaarden voor het gebruik van Paypal is dat er garanties zijn door het verzekerd/geregistreerd verzenden. De meeste aanbieders accepteren ook een overschrijving via de bank, en dan is het geen probleem.