Alleen jammer op de laatste dat de mast in het midden van je foto staat
Als je dan foto's post zoals hier op het forum, kan je namelijk extra waarde geven aan de foto door er de datum bij te zetten en de exacte beschrijving van waar het is. Dat kan je doen in het onderchrift.b.v. een onderschrift als: Sprinter 2978, spoor 3 te Ede-wageningen op 10-06-09 Dan weet iedereen meteen alles van de foto, en is het dus niet alleen meer een simpel kiekje maar een echt bewijsstuk zou je kunnen zeggen
Dag Bruce, tip:Als je foto's maakt, sla ze dan op in een appart mapje op je PC.En geef het mapje een naam waar o.a. de datum in staat van wanneer je de foto's hebt gemaakt maar ook waar je de foto's hebt gemaakt.b.v. een mapje met de naam: Ede-Wagenigen 10-06-09Dan weet je later altijd precies van waneer de foto's zijn en waar ze genomen zijn.Als je dan foto's post zoals hier op het forum, kan je namelijk extra waarde geven aan de foto door er de datum bij te zetten en de exacte beschrijving van waar het is. Dat kan je doen in het onderchrift.b.v. een onderschrift als: Sprinter 2978, spoor 3 te Ede-wageningen op 10-06-09
En geef het mapje een naam waar o.a. de datum in staat van wanneer je de foto's hebt gemaakt maar ook waar je de foto's hebt gemaakt.b.v. een mapje met de naam: Ede-Wagenigen 10-06-09Dan weet je later altijd precies van waneer de foto's zijn en waar ze genomen zijn.Als je dan foto's post zoals hier op het forum, kan je namelijk extra waarde geven aan de foto door er de datum bij te zetten en de exacte beschrijving van waar het is. Dat kan je doen in het onderchrift.
Vanaf vrijdag t/m zondag as rijdt alles onderlangs. Dit houdt in dat de ICE's, CNL's en EN via Ehv Vl gaan. Ook zullen er geen cargo's rijden omdat die ook allemaal worden omgeleidt.
Vandaag weer eens naar het station geweest.Om kwart voor 10 kwam er een internationale trein voorbij(denk ik?)Met een 16/17/1800 ervoor.heb der 1 foto van kunnen maken helaas! plaatje heb ik met Paint aangepast vanwege de mensen die aan de rechterkant staan.is wel scheef helaas.maar aan de ene kant vind ik hem wel mooi gelukt...........................................................Ik hoop dat sommige beter zijn gelukt dan de voorgaande keren?