Ook dat zou ik niet doen.Veel treinen rijden al niet omdat het zaterdag is en na een feestdag is het al helemaal niks. Ga maar de week erop en dan niet op maandag,dan rijdt er ook heel wat minder!
beste,even doorrijden en onder Koblenz ergens aan de rijn gaan zitten.Om de minuut een trein en je zal je dus niet vervelen.dave
als je aan de rijn zit zie je beide kanten.Dus aangezien het dan om vier sporen gaat, kan ik uit ervaring spreken dat daar door de weeks om de minuut wel een trein voorbij rijdt.En als het in het weekend om de 5 minuten is zal je je ook wel niet vervelen.dave
Waarom neem je in Venlo niet een NRW ticket naar Duitsland.Kaartje is geldig voor 5 personen.TipPak dan een Nederlands treinkaartje tot Kaldenkirchen of Venlo grensVeel plezierGroetjes Chris
Michiel en Chris bedankt voor de verdere uitleg, maar toch een misschien stomme vraag.In Venlo kun je daar dat NRW kaartje voor gebruik met meerdere personen uit een automaat rammelen, of moeten deze aan een loket gekocht worden ?( geen goede ervaringen met duitse automaten in Aken )En Chris, over je tip, die begrijp ik niet, sorry. Bedoel je dat je eerst een Nederlands kaartje moet kopen tot in Duitsland, waar de NRW kaart pas geldig is ?Groeten, en bedankt voor de verdere toelichting.Alexander
Pech dat dan de winkels dicht zijn, fijne drukte kan je overal verwachten, de 1e mei zijn er vooral MANNEN in Duitsland onderweg, want, dan is het ook vaderdag!