Dus het is een kwestie van bruggetje verwijderen en op de 6 plekken dat decodertje aansluiten? Waar krijgt het geheel nu z'n stroom van dan? (M'n duits is niet zo heel denderend )
Deslatos,Ik heb geen idee wat voor decoder dat is (misschien kun je het artikelnummer van Conrad even plaatsen), maar het lijkt me geen normale locdecoder. Wat ik wel kan zien is dat aan beide kanten van het printje onderdelen zitten. Dat is bij de Kühn decoder die Wim adviseert (en die ik zelf, uit eigen ervaring, ook kan aanraden) ook zo. Bij de Tran decoder die ik noemde (en die ze op 1zu160 gebruikt hebben) zitten de onderdelen aan één kant van het printje, waardoor de decoder dunner is.De andere afmetingen (lengte en breedte) zullen bij zowel de Kühn als de Tran geen probleem zijn, maar hoe dik de decoder mag zijn kun je het beste even zelf uitproberen (jij hebt de loc, ik niet )De kleurtjes zijn bij decoders meestal standaard: rood en zwart voor de stroomafname, oranje en grijs voor de motor, en wit en geel voor de verlichting (vooruit en achteruit). Daaraan zie ik trouwens ook dat het plaatje wat jij laat zien geen 'normale' decoder is.Verder over de inbouwbeschrijving op 1zu160: wat daar (in het commentaar op de beschrijving) staat is dat je goed moet opletten welk kleurtje waar moet, omdat dit niet overeenkomt met de standaard. Als je een kleurenmonitor hebt, kun je op de foto's bij die beschrijving wel zien hoe het moet. In het commentaar staat trouwens ook dat een Kühn N025 decoder past en goed werkt, dus ik zou daar inderdaad voor gaan!Groeten, Marcel