Hoi,Als je Märklin wilt rijden, zul je bijv. die hondekop van Piko moeten ombouwen.Als je bijv. de Roco of Fleischmann etc zou pakken, kun je vrijwel alle locs gebruiken die gelijkstroom zijn.
Tja was eigenlijk gewoon om wat te doen te hebben op een zondag dus ik met me vriendin maar een daagje treintjes wezen kijken.
ja je kan ze ook nog ombouwen. sorry vergetelijk om er bij te vertellen.
Hallo. Mijn naam is Jacob de Vos en inmidels al weer 25.Was zondag 8 maart in houten geweest. Jullie weten wel waar Tja was eigenlijk gewoon om wat te doen te hebben op een zondag dus ik met me vriendin maar een daagje treintjes wezen kijken. En tja, dat is toch wel weer leuk en mooi al dat kline spul. Langzaam voelde ik het toch beetje kriebelen om ook weer eens wat aan die hobby te doen. Ik heb immers ooi lang geleden een Märklin Spoor 1 startset gekocht. Maar nooit echt plezier van gehad. Te groot en de rails was flut. Ik liep al rond op die bewuste zondag in me hooft met de vraag: wil ik nog wat met teintjes en zo ja, blijf ik dan bij spoor1 of ga ik voor de gangbaardere HO En stel dat ik overstap naar HO, Welke rails zouden jullie aanbevelen en kan elk merk trein op je baan rijden? Want zag daar een hondenkop van piko. Nooi van dat merk gehoort, maar kan die dus dan naast een bvb Märklin rijden?
Ik weet wel dat die spoor1 van mij c rails heeft
In mijn reactie had ik getracht het eenvoudig te houden. Je kunt beter eerst jezelf de essentiele zaken eigen te maken.