Correct !
....... Ik heb die laatste vraag wat ik stelde nergens kunnen terug vinden. Maar goed dat ik deze topic heb geopend. Diegene die bruikbare tips hebben gegeven, bedankt hiervoor, ben weer wat wijzer geworden.Er is toch niets mis om wat te vragen als ik met een vraag zit? Je hoeft inderdaad niet te antwoorden als je dat niet wil
Ik heb die laatste vraag wat ik stelde nergens kunnen terug vinden. Maar goed dat ik deze topic heb geopend. Diegene die bruikbare tips hebben gegeven, bedankt hiervoor, ben weer wat wijzer geworden.Groetjes Ricardo
En daar zit gelijk de beperking. Je zit altijd aan Marklin rails vast. Trouwens, niet helemaal waar, je kunt die middenpuntjes op de rol kopen bij Conrad en dan heb je weer meer keuze in rails. Bij tweerail systemen heb je veel meer keuzemogelijkheden dan bij drierail systemen. Helemaal op digitaal gebied is het tweerail systeem (DCC) veel gebruiksvriendelijker, uitgebreider en prijsgunstiger dan drierail, vergelijk maar eens een Marklin loc met een zelfde Roco loc. En ja die domme puntjes in de rails (een gemeend sorry voor de Marklin rijders) maar het staat voor geen meter. Bij gebruik van C-rails van Marklin moet je heel goed je baan plannen want er bestaat geen flexrails en ook is de rail veel te hoog wat weer enorm raar staat langs een perron. Gelukkig verkopen zowel Roco als Fleischmann drierail systeem locomotieven en rijtuigen en op schaal 1:87 zijn die ook fraaier dan de rijtuigen van Marklin op schaal 1:100.
Ben maar een beginner he
Mensen dit probeerde ik dus te vermijden Mijnheer Bogers hoeft niet zo neerbuigend te doen over het drierail systeem en de mensen die ermee rijden. deze discussie is al oneindig lang gevoerd, en mag wel eens afgelopen zijn.PS: kan iemand mij het artikel nummer van de roco geoline flexrail doorgeven