stig,Ik denk dat voor het (nieuw opgestarte, dat is van belang in dit kader) Op Bezoek Bij-team niet opportuun is om Florerende () verslagen te schrijven om een aantal redenen.3) Floortje kan goed schoppen tegen RM, want dat is een grote partij die kritiek moet kunnen incasseren en die waarschijnlijk niet eens weet heeft van zijn recensies. Wij daarentegen moeten ook na de verslagen nog met de geïnterviewden door één deur, het lijkt me een levensgevaarlijke situatie voor het HELE forum als wij iemand zouden afbranden (behalve dan de baan van Robert Kroon, die zit toch in het team zelf - grapje Robert ).
.....wat ik fint .........
Jammer Wesley dat je denkt dat Railmagazine een grote partij is. Railmagazine is mogelijk dankzij een grote schare vrijwilligers die dit geheel belangeloos in hun spaarzame tijd doen. Dankzij de al meer dan 25 jaar bestaande inzet van deze vrijwilligers danken wij het bestaan van dit blad.
Foei; en dat voor een ijntreedaktur Hoe gaat'ie verder Wesley, nog aan de dunne? Sterkte man!
... Ik zie het al voor mij Floris zeulend met de digitale fototoestellen over de diverse modelspoorbeurzen als de nieuwe Len de Vries....
Was dat toevallig degene die die Wadloper het liefst ritueel zou verbranden omdat het allemaal zo goed ging met het inbouwen? Dan was het Sander Lageveen .