euh, ze hebben toch geen telefoon of email ?
6b. Als garantietermijn voor geleverde producten geldt de termijn, die door de betrokken leverancier van Totaltrain wordt gegarandeerd, gerekend vanaf de datum van aflevering door Totaltrain. Binnen deze termijn vindt kosteloos vervanging of reparatie van ondeugdelijke onderdelen plaats, zulks met in achtname van de specifieke voorwaarden van de leverancier.
e. Klachten ten aanzien van reisorganisatoren dienen binnen een (1) maand na de gereserveerde dienstverlening of, als de reis geen doorgang heeft gevonden, binnen een (1) maand na de oorspronkelijke vertrekdatum schriftelijk en gemotiveerd te worden ingediend.
5. Betalinga. Voor iedere transactie ontvangt de klant van Totaltrain een verzoek tot betaling via iDEAL. Door het aangaan van de onder sub 3 bedoelde overeenkomst verplicht de klant zich dit verzoek tot betaling binnen vijf (5) dagen te accorderen of Totaltrain schriftelijk te informeren als er dwingende redenen zijn dit niet te doen.
4. Leveringena. Totaltrain zal steeds streven naar snelle levering van het bestelde. Opgegeven levertijden zijn echter slechts indicatief. Overschrijding van enige leveringstermijn geeft de klant geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht de onder artikel 3 bedoelde overeenkomst te ontbinden.
In ons nieuwe model is daarom geen ruimte voor ..... service ..... of andere zaken.
...Citaat...Totaltrain schriftelijk te informeren als er dwingende redenen zijn dit niet te doen.......
...Totaltrain schriftelijk te informeren als er dwingende redenen zijn dit niet te doen....
Er is van alles over te roepen maar op zich past het hele concept perfect in dat van de gemiddelde nederlander qua kopen dan. Hoe vaak gebeurt dit niet, mensen orienteren zich in winkels om vervolgens via internet het bij de goedkoopste aanbieders aan te schaffen. Dus wat dat betreft klopt het wel...