Help Wim de winter door
Tuurlijk. Waarom niet.Ze draaien nu al verlies op de uit te brengen nieuwtjes, dus dat lijkt me niet handig.20 euro is toch netjes ?
20 euro is toch netjes ?
Dat hebben net weer 50 mensen gedaan door een XpressNetLi te bestellen Je hebt 1. Geld en 2. het warm omdat je zo veel moet solderen. Dus jij mag niet klagen Gr. Remco.
Ja, dit wagentje is inderdaad een prul vergeleken bij de HBIS van de Roco actie. Maar je moet het anders zien. Je steunt de collectie voor Märklin en je krijgt er nog een leuke attentie voor. Als je het wagonnetje vooruit moet betalen en Märklin gaat daarna failliet, dan ben je gewoon je geld kwijt. Pech gehad, toch je best gedaan. Kan gebeuren toch?Ik kan me niet voorstellen dat dit prul veel geld gaat kosten om te produceren. Dus als iedereen verder belangeloos meewerkt kan er een grote winstmarge op zitten. En het is natuurlijk onzin om te stellen dat Märklin de gehele schuld hiermee moet aflossen. Als het een gedeelte zou zijn, zou het ook al prima zijn en mogelijk hulp bij doorstarten kunnen zijn (of hoe je het ook wil noemen).Nou ja, ik laat het hierbij, ben benieuwd of deze actie van de grond komt.Prettig weekend!Leo
Een druppel op de gloeiende plaat actie. Sorry hoor, het klinkt negatief maar het levert gewoon niets op. En van de sympathie kunnen de werknemers van M* geen brood kopen.
is dat die actie met de gesigneerde printplaten?
Mijn mening is dat 20 euro wat veel is voor die prul wagentjes.. wat je ook rijdt..Maar misschien worden het wel collectors items... is vaak zo als het merk niet meer bestaat
vind het jammer dat het geen realistisch wagentje is. Ik hoop voor matrix het beste, maar zal de actie laten liggen. Ik geloof er eerlijk gezegd ook niet zo in dat soort acties.
marklin is bijna failliet. Als actie brengt marklin de volgende wagon uit:Wij Hollanders willen natuurlijk iets voor de nederlandse markt. Daarvoor heb ik dit draadje aangemaakt.toevoeging: volgens Brigitte van 3rail zou het om een Duitse MHI handelaars vereniging