Vermogen: 1.8A ( Afhankelijk van Trafo )Adresbereik: 1-9999Aantal locfuncties: 32768Direct beschikbare functies: F0-F10, F11-F20Programeren: Lezen en schrijven van CV's ( 1 - 1024 ) zowel POM als DirectOndersteunde dataformaat: DCCProtocol: LoconetPC Aansluiting: Via o.a. interface van Uhlenbrock of de Loconet interface van Karst & WimAansluitmogelijkheid aan grote centrale: Elke centrale met LocoNet aansluitingDatabank: Ruimte voor 100 loc'sGrote fabrikant die het protocol ondersteunt met uitbreidingsmogelijkheden: Uhlenbrock
Vermogen: 3.2AAdresbereik: 1-9999Aantal locfuncties: 20Direct beschikbare functies: F0-F10, F11-F20 icm ShiftProgrameren: Schrijven van CV's ( 1 - 1024 ) zowel POM als DirectOndersteunde dataformaat: DCCProtocol: XpressNetPC Aansluiting: Via de interface van Roco ( Rocomotion ) of de S88XpressNetLI interface van Karst & WimAansluitmogelijkheid aan grote centrale: Elke centrale met XpressNet aansluitingDatabank: Ruimte voor 64 loc'sGrote fabrikant die het protocol ondersteunt met uitbreidingsmogelijkheden: Lenz
- Uitgebreid menu, veel mogelijkheden, de structuur is mij nog niet helemaal helder, maar dat komt vanzelf- De stop knop, door 1 keer op de rijregelaar te drukken stopt de actieve lok direct, door snel 2 keer te drukken stopt de hele baan.- Lezen! en schrijven van alle CV's. - Goedkope instap in het Loconet systeem
- Loconet uitbreiding is prijziger dan XpressNet- De kabel die naar de adapter gaat heeft ook de rijdraden in zich zitten, dit had ik liever los gezien. Het ziet er niet echt super stevig uit.- Instap niveau ligt wat hoger qua moeilijkheidsgraad tov. de MM- Ik heb goede ogen maar mensen die wat minder goed zien kunnen problemen hebben met het scherm, het is vrij vol zeg maar.- Centrale is nieuw te krijgen voor 100 euro en daarmee +- 25 euro duurder dan de MM
- Eenvoudig en logisch menu, goed mee te werken.- Goedkope instap in het XpressNet systeem- Als startersinterface onbetwist de beste wat mij betreft.- Alle onderdelen zijn los van elkaar te wisselen, de handheld, de booster, adapter en rijdraden.- Voor mensen die slechtere ogen hebben is de MM veruit favoriet met grote duidelijke letters!- Wordt in veel gevallen voor rond de 75 euro nieuw aangeboden via MP
- Je bent 'veroordeeld' tot Rocomotion of Lenz als je niet aan de XpressNetLI van Karst & Wim kunt komen. En dat zijn beiden geen goedkope oplossingen- Geen CV's lezen ( In de startuitvoering. Hiervoor is een andere booster nodig of middels de Rocomotion Interface )
Dat is mooi maar niet echt meer instap Er zijn 1001 mogelijkheden te bedenken maar out-of-the-box kunnen beide systemen wel of niet bepaalde dingen.Gr. Remco.
Hihi.. Grapjas... Nog meer mensen met wat aanpassingen voor Remco? Groetjes,Dave