Je kunt zeggen wat je wilt (ik ga niet roepen dat de klachten ongegrond zijn) maar Artitec reageert wel.Dat kun je niet van veel modelspoorfabrikanten zeggen.Zonder iets goed te willen praten, geeft datA : Hoop voor de toekomst.B : Ze staan achter hun product.C : Denken aan hun klantenkring.
Ten eerste: het zou toch ook wel bizar zijn als je de klachten ongegrond zou noemen.Ten tweede: er zijn niet veel (lees: geen) modelspoorfabrikanten die wagons met zo'n slechte wiellagering leveren.Ten derde: ik zou als fabrikant ogenblikkelijk de eerste uitgeleverde serie terughalen; het is een slechte zaak dat dit niet gebeurt (althans, dat heb ik nog niet gelezen).
Zo werkt een forum lijkt me....
Ten derde: ik zou als fabrikant ogenblikkelijk de eerste uitgeleverde serie terughalen; het is een slechte zaak dat dit niet gebeurt (althans, dat heb ik nog niet gelezen).
Wij verzoeken degenen met klachten zich bij ons te melden zodat we de problemen kunnen oplossen. Met vriendelijke groet,Diederik TomesenArtitec.
Ik ben ook zeer benieuwd hoe exemplaren bij Railz goed hebben kunnen lopen, als dat bij de mensen thuis niet lukt, en Artitec toegeeft dat de ruimte voor de assen veel te groot is.