TonM : Pilletje al genomen ?
En Ton, ik neem aan dat ik je bijdrage met een dosis humor moet zien? Het lijkt wel alsof je wél met een kritisch oog mag kijken, maar als er dan een minpuntje ontdekt wordt mag dat niet besproken worden. Ik krijg hier een beetje kippenvel van.
KNIP KNIP... Op een aantal (grote) punten klopt de wagen duidelijk niet en dat wisten we als kritische modelspoorders van tevoren, of we konden het van tevoren weten. Als je de wagen vergelijkt met foto's van de echte MBS wagen, dan zie je bijvoorbeeld dat de trap op het model aan de verkeerde kant van de vulopening staat en dat het opschrift "Pakhuismeesteren" in het echt op een bord staat dat tegen de ketel is gemonteerd, terwijl het op het model een opdruk op de ketel is. Dat zijn grote, duidelijke afwijkingen van het origineel. Die afwijkingen kennende. begrijp ik niet dat we dan vallen over een afwijking die alleen onder een loupe zichtbaar is. Terwijl ik toch zelf best kritisch ben over de kwaliteit van mijn modellen en ik ook nog wel eens een model in de winkel laat liggen als er details niet kloppen.En overigens vind ik het nog steeds een leuke wagen en ben ik er blij mee.Groeten,Ton
En wat ik ook niet helemaal begrijp is dat ik "een reactie kan verwachten". Waar is dat op gebaseerd?
Hallo allemaalWie heeft deze set ook -543701- en heeft op de ketelwagen aan de remmerhuis zijde ook een scheve revisiedatum staan? En misschien sla ik nu een beetje door, maar staat er boven het raster "Ges MBG 3-97"? Volgens mijn leverancier is dat op de hele serie het geval en heeft omruilen geen zin. (hij deed even navraag)Nu is het minder erg als het de hele tranche betreft, maar toch...Dus: heb je deze set, kijk eens naar de rivisiedatum en laat je bevinding hier achter.Wel jammer dat het uitgerekend op deze wagen uit dit aller aardigste setje moet zitten...
René, ik stop ermee,, beste kerel. Het heeft geen zin...
mamamia waar praten we hierover..........een scheef opdrukje wat je niet eens ziet zonder dat wagonnetje onder de microscoop te leggen, je kan ook 'te ver doorslaan' hoor zoals je eigenlijk zelf al zegt