Ok ik heb de ringleiding voor de rails aan de tc gekoppeldbooster zat al gekoppeld en daarna het spul aangezet.Het leuke is dat nu alle 3 de leds gaan branden van de booster dus dat is eigenlijk zoals het hoort.Zodra de TC spanning krijgt komt er een lekker krakend geluid uit en gaan de loks op de sporen automatisch rijdenAls de booster zonder spanning staat san kan ik weer normaal rijden
(....) en daarna het spul aangezet.Het leuke is dat nu alle 3 de leds gaan branden van de booster dus dat is eigenlijk zoals het hoort.Zodra de TC spanning krijgt (...)
Ja, maar een stilstaande trein op een opstelspoor verbruikt niet veel. Hoeveel treinen zullen er tegelijk rijden?Wat ik maar wil zeggen, 7A is een hoop. De meeste thuisbanen hebben daar meer dan genoeg aan. Je zou dus kunnen proberen de hele baan op de booster aan te sluiten en het TC bijvoorbeeld te gebruiken voor de wissel- en seindecoders.
Ga je ons nu vertellen dat je de TC en de booster tegelijkertijd op dezelfde ringleiding aansluit, wat dat is wat ik hiet min of meer uit opmaak!!.MvgWim.
@ WimSnelle conclusie maar ik geloof je op je woord@ Santerdam- ja- ja